czwartek, 8 stycznia 2015

na zdrowie!

po tym sylwestrze w pąsach i lansadach chyba znów mnie zawiało,
toteż północne życzenia pt. "dużo zdrowia" szybko straciły na ważności.
kiecka krótka, botek z odkrytym palcem, rajstopy a'la kabaretki: zachciało mi sie być Lizą Minnelli to mam!
katar mam! faza początkowa. upierdliwa wielce.

wystroiłam się na ten bal jak woźna w dzień nauczyciela, a konkursu na królową nie zrobili.
das ist skandal! jak mawiają piękni germanie.

a przedwczoraj, jak poszłam do koleżanko-sąsiadki blok niżej z winszowaniami noworocznymi,
to przyprowadził mnie do domu OsobistyMąż.
malinówka soplicowa, nalewka z bzu domowa oraz żółta gorzka żołądkowa.
wszystko w ilościach niby symbolicznych, ale na litość boską, kto miesza trunki w tym wieku?!
tzn. nie w XXI wieku, a w naszym wieku!

zdjęć sylwestrowych mamy sporo i tylko jedno normalne.








13 komentarzy:

  1. Ja nawet jak tylko czytam o takim melanżu trunków, to mi niedobrze...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dałabyś jakieś w tej kiecce, a nie ;) po coś się w końcu stroiłaś :P
    Nalewka z bzu - dobra?
    Zdrowiej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie mojej roboty, ponoć z tych białych kwiatków w początkowej fazie. dobra, mocna, w końcówce przyjemnie gorzkawa :)

      Usuń
  3. Mieszanka stawiająca na nogi lub też po to by rozłożyć... się i leżeć - dowolność.
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolałabym się rozłożyć i pachnieć, niestety obowiązki wzywają :/

      Usuń
  4. ta reszta zdjęć jest intrygująca. jak zawsze w takich przypadkach : D
    no to na zdrowie w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. święte słowa ))))) nie mieszamy ... nie mieszamy... bo to zaburza rytm chodzenia ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię cię czytać i oglądać :) Taki inny świat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) zapraszam zatem do mojego kuriozalnego świata :)

      Usuń
  7. to teraz jedz czosnek! duuuuużo czosnku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie teraz czosnek zdecydowanie muszę odstawić :)

      Usuń

dziękuję Wam za każde słowo. słowo daję ;)

komentarze moderuję po 5 dniach od wpisu dla wygody własnej, inaczej się pogubię :)